Workshop 12 april: Från Business as usual till Business as social

Efter en rad föreläsningar och workshops runtom i landet tycker vi att det är dags för en workshop på hemmaplan. Torsdagen den 12 april är du välkommen till Manifesto, för en workshop om varumärkesutveckling i sociala medier. Du får lära dig vad som krävs för att marknadsföring i sociala medier ska löna sig, och du bekantar dig med en arbetsprocess som lägger grunden till ett framgångsrikt varumärkesarbete.

Workshop, sociala medier

Workshopen varvar föredrag och övningar, där du får chans att lägga en bra grund till din egen process. Inte minst när det kommer till strategi och konceptutveckling för sociala medier. Vi ger dig de strategiska huvudnycklar du behöver för att lyckas i det sociala medielandskapet. Och går igenom Manifestos behovstrappa – varför når vissa varumärken större framgång än andra?

Det blir också en social trendspaning. Vad kommer de sociala medierna att betyda under de närmaste åren?

Workshopen hålls av Michael Nilsson och Daniel Svensson.
Datum: Torsdag 12 april.
Plats: Manifestos kontor på Amiralsgatan 20 i Malmö (gamla stadshuset).
Tid: 15.00 – 17.00.
Pris: 1200 kr exkl. moms.
Fika och ett ex av boken Sociala? Medier? – En antologi om en ny tid ingår.
Tips: Gilla Manifesto på Facebook så får du 25 procent rabatt. Tänk på att nämna detta i samband med din anmälan.

Anmäl dig till info@manifesto.se senast 11 april. (Eftersom antalet platser är begränsat lönar det sig dock att vara ute i god tid.)

Varmt välkommen!