Nu kan du beställa Den sociala revolutionen: Varumärkets guide till de sociala medierna direkt från Manifesto. Pris: 250 kr exkl. moms och frakt. (Begär offert om du beställer till en utbildning, skolor har mängdrabatt.)

Den sociala revolutionen betraktar den sociala webben med ett varumärkesperspektiv. Boken är skriven av Michael Nilsson och visar hur varumärken utvecklas med hjälp av sociala medier.

Michael Nilsson är civilekonom och filosofie magister i filmvetenskap. Han är flitigt anlitad som föreläsare om sociala medier, platsmarknadsföring och varumärkesutveckling (branding om du så vill).

Ur innehållet:

  • Förord
  • Inledning
  • Gammelmedia
  • En ny medielogik
  • Den sociala mediemixen
  • ROI, Return On Interaction
  • Den digitala totempålen
  • Sanning eller konsekvens
  • En kort vägbeskrivning


Så här tyckte några av läsarna:

»Din bok är en skitbra spark i röva som vi säger här i Göteborg…«
–Åsa Friberg, Göteborgs Stadsteater

»Har bara snabbläst och det är väldigt intressant.«
–Anna Haupt, SVT

»Enkelt men inte trivialt. Tankeväckande utan att vara pretentiöst. Jag gillar det helt enkelt!«
–Geza Csikasz, Mäklarhuset

»Må boken bli så uppskattad som den förtjänar att bli!«
–Christina Svensson, Explizit

»Jag ville bara tacka dig för en utmärkt bok. Jag läste den precis.«
–Joakim Hökegård, Shout



Beställ boken idag!