Den 30 september släpptes testversionen av den första e-boken på svenska om sociala medier. Den sociala revolutionen: Varumärkets guide till de sociala medierna anlägger ett varumärkesperspektiv på den sociala webben. Boken är skriven av vår Heart Director Michael Nilsson. Boken visar hur varumärken kan utvecklas med hjälp av sociala medier och du får bekanta dig med ett nytt medielandskap, MediaOf Your Own™, alla medier du själv kan äga och förfoga över.

Under några veckor crowd sourcades en referensgrupp om ca 200 personer. Så här tyckte några av de första läsarna:

»Har bara snabbläst och det är väldigt intressant.« –Anna Haupt, SVT

»Din bok är en skitbra spark i röva som vi säger här i Göteborg…« –Åsa Friberg, Göteborgs Stadsteater

»Enkelt men inte trivialt. Tankeväckande utan att vara pretentiöst. Jag gillar det helt enkelt!« –Geza Csikasz, Mäklarhuset

»Må boken bli så uppskattad som den förtjänar att bli!« –Christina Svensson, Explizit

Bokens tryckta upplaga utkommer i slutet av januari.  Då kommer boken återigen att distribueras även som e-bok i pdf-format (URN:NBN:se-2009-32.). Introduktionspris: 200 kr exkl moms. Beställer du ett tryckt ex redan nu, bjuder vi på frakten. (Fakturan medföljer boken.) Mejla din beställning till info[at]manifesto.se.