Social trendspaning på Spritmuseum i Stockholm

I fredags presenterade vi vår nya trendrapport om utvecklingen i sociala medier. Generation ÅÄÖ handlar om vilka möjligheter som öppnar sig för marknadsförare när den sociala webben mognar. Vi gick också igenom vad du bör tänka på när du utvecklar strategi för sociala medier. Premiären i Stockholm gick av stapeln på nyöppnade Spritmuseum, ett perfekt konferensställe. Att vi lyckades få Metro att ta upp rapporten samma dag var också ett lyckokast. Mot slutet av augusti släpps fullängdsversionen av rapporten. Maila till info(at)manifesto.se om du vill bli uppsatt på mailinglistan.

Daniel Svensson med Mälaren i bakgrunden. Klart man ska bra utsikt när man talar om framtiden.

De skönaste stolar konferensvärlden har skådat, Mario Bellinis Cab Chair från det sena 1970-talet. Bättre blir det inte.

Vi vill passa på att tacka deltagarna från Di Luca & Di Luca, Giertz Vinimport, Gröna Lunds Tivoli, Kristinehamns kommun, Lidingö stad, Matxpress.se, Motormännen, SNS Förlag, Svenska Turistföreningen, Svensk Mjölk och Södertörns högskola. Sist men inte minst vill vi rikta ett stort tack till Helen Ericsson på Spritmuseum som gav oss ett erbjudande vi inte kunde tacka nej till. Vi lär få anledning att återkomma till Spritmuseum.