Folkhälsoinstitutet. Koncept, utomhus.

Folkhälsoinstitutet. Koncept, utomhus.

PROBLEM: Att få unga att använda kondom är lättare sagt än gjort. Hur når du ut i bruset med ett budskap som folk inte ens vill tänka på? LÖSNING: Vi tror inte på skrämselpropaganda så vi tänkte tvärtom: vad är tråkigare än att använda kondom? RESULTAT: Kampanjen gick...
Vår första annons i Nya Kristinehamns-Posten (NKP).

Vår första annons i Nya Kristinehamns-Posten (NKP).

Sedan i april samarbetar vi med Kristinehamns kommun. Vårt samarbete ska leda till en ny varumärkesstrategi och en ny kommunikationsplattform för Kristinehamn. I dagens nummer av Nya Kristinehamns-Posten slår vi ett slag för Kristinehamnare.com. Den här bloggen ska...
Inspirationskväll med Helsingborgs Gaseller

Inspirationskväll med Helsingborgs Gaseller

Varje år utser Dagens industri de snabbast växande företagen i Sverige till utmärkelsen Gaseller. På Di’s årliga Gasellträffar bjuds företag in till möjligheten att få inspiration från andra företag, träffa de utnämnda Gasellerna och knyta värdefulla kontakter....
Vad sägs om ett utbildningspaket med tre workshops i sociala medier?

Vad sägs om ett utbildningspaket med tre workshops i sociala medier?

Häromdagen höll vi den sista delen i Social Media Works, en fullbokad utbildning om sociala medier för Företagarna i Höör. Ett dussin företagare deltog i tre workshops om marknadsföring och varumärkesutveckling på den sociala webben. Nu planerar vi inför 2013 och är...