Manifesto hjärtar Media Of Your Own™

Manifesto sitter i Malmö, Home of the Falafel. Det är ingen slump att vi startar en social mediebyrå i en stad som talar över 150 olika språk och har Sveriges bästa bollsinne per capita. Det där med bollsinnet håller både kontorets Gaisare och Bajen-fanset med om.

Vår affärsidé är att hjälpa våra kunder att kommunicera på det sätt som deras kunder gillar bäst. Vi arbetar med nätets sociala medier och alla andra sociala medier som folk tar till sitt hjärta. Just nu handlar det om allt från sociala webblösningar och digital PR till att utveckla strategiska designkoncept och att skapa rum för kreativitet på kontoret.

Till skillnad från gammelmediebyråer tycker vi inte att du ska hyra in dig i någon annans medier. Istället hjälper vi dig att utveckla ditt eget medielandskap: MOYO – Media Of Your Own™. Vi skapar medier som du själv äger och förfogar över. Vår arbetsmodell låter ditt varumärke spela över hela planen: strategiskt, taktiskt och operativt, online och offline. Med Zlatans kreativitet. Vi lovar.

spelsystemet

“3-5-2, 4-4-2, det är lek med siffror. Det är vi som måste göra det vi ska göra där ute.” –Henke Larsson

MOYO betyder själ och hjärta på swahili. I ekonomiska termer betyder det att du får bättre avkastning på dina investeringar, eftersom ditt varumärke blir den naturliga medelpunkten utan att du behöver betala en krona i medieinköp. Det innebär att vår affärsidé är en bra affär även för dig och för dina kunder.

[slideshow id=7]