Wegoism-turnén fortsätter till Norrköping. Torsdagen den 8 februari gästar vi biografen Cnema. I det här seminariet visar Michael Nilsson steg för steg hur du utvecklar det interna engagemanget – en bristvara i många verksamheter – till en ovärderlig strategisk tillgång. Han förklarar varför det är viktigt att ha sina största fans i de egna leden i dagens sociala medielandskap. Naturligtvis luftar han också flera idéer från vår kommande bok: Wegoism: Hur platser och andra varumärken får superkrafter när alla spelar hjälteroller.

Alla deltagare får ladda ned ett gratisex när boken kommer i april.

På agendan:
• Supervarumärkets DNA – Delaktighet/Nytänkande/Ansvar
• Co-Creation – Världens minsta designmuseum
• CSR i ny tappning – Creating Social Return

Plats: Cnema i Norrköping, Kungsgatan 56. Salong Statisten.
Datum/tid: 8 februari, kl. 15.00–16.30.
För anmälan: info@manifesto.se

Publikröster från premiären i Umeå:
»Arrangemanget fungerade mycket bra och jag har fått många positiva kommentarer från deltagare. Så en uppföljning tycker jag absolut kan vara på sin plats så småningom.«
Nils Paulson, ordförande för Marknadsföreningen Umeå. (Uppdragsgivare.)

»Tack för en suverän föreläsning på frukostklubben.«
Camilla Söderlund, kommunikatör, Umeå kommun

»Tack för en fantastisk föreläsning, väldigt tydlig och underhållande.«
Jörgen Lindqvist, affärsområdeschef, Nolia AB – Norrländska mötesplatser

»Såväl framförande som innehåll var bra och jag ser att jag kan bära med mig en hel del tankar, vad vi gör bra och vad vi behöver göra bättre.«
Clas Högvall, VD, Tieto DU Radio Europe

»Tack för en intressant och bra föreläsning.«
Ulrika Leijerholt, Doktorand, Handelshögskolan vid Umeå universitet

»Tack för en fantastiskt inspirerande och rolig föreläsning i Umeå.«
Jörgen Wikström, marknadschef, Z-Profil