När vi skrev den första svenska boken om varumärkesutveckling i sociala medier, tyckte en och annan att vi hade tur eftersom boken kom precis när intresset började vakna. De flesta vet att tur och timing bara är ytligt bekanta. »Ju mer jag tränar, desto mer tur har...
Efter två böcker om sociala medier (Den sociala revolutionen – slutsåld och tillgänglig för gratis nedladdning via länken – och Sociala? Medier – En antologi om en ny tid) jobbar vi just nu på den tredje. Arbetsnamnet är Why Your Returns Are Love, och boken...
I tisdags arrangerade Almi företagspartner Business & Digitala Medier på Malmö Stadsbibliotek. Manifesto och nio andra företag var inbjudna för att presentera sina respektive erbjudanden. Företagen representerade ett brett spektrum inom digitala medier. Manifesto...
Nu har vi sålt slut på förstaupplagan av Den sociala revolutionen: Varumärkets guide till de sociala medierna. Nu släpper vi den i en digital gratisversion. Här laddar du ned boken (pdf). Återkom gärna när du har läst den, vi älskar kritik!
Vi jobbar för fullt med att utveckla vår tredje bok om det sociala medielandskapet. Det blir en casebok där vi samlar så många praktikfall vi bara kan. Vad funkar i sociala medier och vad funkar inte? I den här boken kommer vi framför allt att koncentrera oss på...