Den 30 september släpptes testversionen av den första e-boken på svenska om sociala medier. Den sociala revolutionen: Varumärkets guide till de sociala medierna anlägger ett varumärkesperspektiv på den sociala webben. Boken är skriven av vår Heart Director Michael...
Nu har vi gjort årets annons för vår egen räkning. En gång om året brukar vi göra en annons för införande i Resumés byråvalsguide som utkommer i dagarna. För den som händelsevis inte läser denna publikation repeterar vi copyn här. Årets bidrag till reklambruset blev...
För tredje året i rad träffade Dagens Nyheter delar av Malmös byråvärld på Design Form Center. Budskapet var att DN inte bara är en papperstidning, utan ett starkt varumärke inom nyhetsförmedling. Den förflyttningen i strategiskt fokus påminner om den resa många andra...
Mindpark är ett utvecklingsbolag för digitala medier som ägs av fem olika mediehus: Helsingborgs Dagblad, Sydsvenskan, Gota Media, NWT och SkåneMedia. Manifesto har utvecklat företagets namn, varumärkesstrategi, visuella identitet samt kontorets inredning. Mindpark...