Social trendspaning på Spritmuseum i Stockholm

Social trendspaning på Spritmuseum i Stockholm

I fredags presenterade vi vår nya trendrapport om utvecklingen i sociala medier. Generation ÅÄÖ handlar om vilka möjligheter som öppnar sig för marknadsförare när den sociala webben mognar. Vi gick också igenom vad du bör tänka på när du utvecklar strategi för sociala...
Bok nummer tre om sociala medier i startgropen

Bok nummer tre om sociala medier i startgropen

Efter två böcker om sociala medier (Den sociala revolutionen – slutsåld och tillgänglig för gratis nedladdning via länken – och Sociala? Medier – En antologi om en ny tid) jobbar vi just nu på den tredje. Arbetsnamnet är Why Your Returns Are Love, och boken...
Workshop 12 april: Från Business as usual till Business as social

Workshop 12 april: Från Business as usual till Business as social

Efter en rad föreläsningar och workshops runtom i landet tycker vi att det är dags för en workshop på hemmaplan. Torsdagen den 12 april är du välkommen till Manifesto, för en workshop om varumärkesutveckling i sociala medier. Du får lära dig vad som krävs för att...
Frukostföreläsning om sociala medier i Höör

Frukostföreläsning om sociala medier i Höör

Imorse gick jag upp nästan två timmar tidigare än vanligt, för att hoppa på tåget till Höör. Företagarna i Höör och Höörs kommun arrangerade en företagsträff, där en föreläsning om sociala medier med Manifesto stod på schemat. Frukosten i det nya medielandskapet...