Nu börjar vi realisera den sociala mediestrategi som vi utvecklade för Findus Foodservices i början av sommaren. Startskottet gick i Torekov tidigare i veckan. Första steget är att skapa en stark intern kultur och ett engagemang för det sociala medieprogrammet. Allt...
Platskonferensen 2011 har fokus på platsvarumärken och platsmarknadsföring. Här kan du ladda ned programmet, med föreläsningar om place branding, sociala medier och en workshop om platsers identitet. Den 19 oktober intar vi Victoriateaterns scen. Förmiddagen ägnar vi...
Okej, vi erkänner: Sparrisen från Findus är produktplacerad. Häromdagen presenterade vi nämligen vårt första uppdrag för Findus Foodservices, specialister på specialutvecklade produkter för restauranger och storkök. Eftersom vi äter ute nästan alla andra dagar ville...
Vi jobbar för fullt med att utveckla vår tredje bok om det sociala medielandskapet. Det blir en casebok där vi samlar så många praktikfall vi bara kan. Vad funkar i sociala medier och vad funkar inte? I den här boken kommer vi framför allt att koncentrera oss på...
Igår höll vi workshop om strategi och konceptutveckling i sociala medier. Ett tiotal trevliga deltagare från Sparbanken Öresund, Brio, Findus, Malmö Stads Stadsbyggnadskontor, Nebulosa och Campus Helsingborg var på plats. Det kommer mera! Om du också är intresserad av...