Varumärkets värde avgörs av vad du känner när du tänker på det. Vi arbetar med allt som kan utveckla den känslan. Strategiskt. Konceptuellt. Digitalt. Designmässigt. Läs mer om våra tjänster …

Våra strategitjänster – undersökningar, analyser, varumärkesplattformar – är viktiga byggstenar i varumärkets utveckling. Varumärkesanalysen identifierar platsens mest värdefulla drivkrafter. I Hudiksvall fick vår strategipresentation stående ovationer redan i kommunstyrelsens arbetsutskott. I Kristinehamn ledde varumärkesarbetet till att vi senare även vann upphandlingen av kommunikationstjänster.

Kreativt känner vi inga gränser, varken fysiskt eller digitalt. För Ersta Sköndal Bräcke högskola har vi designat allt från intranätet och webbplatsen esh.se till skolans skyltserie och utbildningskataloger. Vi arbetar inte med reklam, men gör gärna samhällsinformation. Våra kampanjer för Folkhälsoinstitutet och Heja Malmö var bäst i Skåne, om man ska tro Resumés jury. 

För den interna förankringen har vi ett särskilt arbetskoncept, Wegoism, som också är titeln på vår senaste bok. I sociala medier testas din värdegrund ständigt. Värdegrunden är aldrig vad du säger utan vad andra hör och ser att du och dina medarbetare gör. Våra böcker om den sociala webben är numera slutsålda, men här kan du ladda ned dem och Wegoism i pdf-format.