»Varumärkespoesi!« tyckte chefredaktören.

»Varumärkespoesi!« tyckte chefredaktören.

I det senaste numret av Brand Manager (med Johan Staël von Holstein som omslagspojke) har Michael Nilsson skrivit en krönika på temat design som ett förändringsverktyg. Vi fick kontakt med Brand Managers chefredaktör Christian Bye i somras då han besökte ett par olika...
Michael intervjuad i Civilekonomen

Michael intervjuad i Civilekonomen

Michael Nilsson intervjuas om intern varumärkesutveckling (Heart Direction) i Civilekonomen. Läs intervjun på: www.civilekonomerna.se Eller ladda ner den som pdf: Civilekonomen
Internt varumärkesarbete = Heart Direction™

Internt varumärkesarbete = Heart Direction™

Det interna varumärkesarbetet är på stark frammarsch i Sverige. Allt fler företag och organisationer börjar förstå värdet i att skapa en stark intern varumärkeskultur. Frågan är om något annat element i varumärkesarbetet har lika hög R.O.I. i dagens fragmenterade...
Debattinlägg i Market

Debattinlägg i Market

Debattinlägg av Michael Nilsson i tidningen Market om intern varumärkeskultur. Ladda ner artikeln som pdf: Debattinlägg i Market