Resultatet. Resultatet. Resultatet.

Resultatet. Resultatet. Resultatet.

Förlåt om vi verkar tjatiga men i slutändan är det bara resultatet som räknas. Vartenda större uppdrag vi har fått de senaste åren har tillkommit på direkt förfrågan från kund, t.ex. strategiska varumärkesarbeten för Mariestad, Kristinehamn, Söderhamn och Landskrona....
Vad är skillnaden på kommunikation?

Vad är skillnaden på kommunikation?

Vad är det som gör att viss kommunikation fungerar när mycket annat inte gör det? Svaret kan sammanfattas med ett enda ord: Idélängd. Det pratas på tok för mycket om strategi och kreativitet. Och alldeles för lite om strategi och kreativitet. Att du måste ha en stark...
Malmö stad och Polisen. Kommunikationsstrategi, kampanjproduktion.

Malmö stad och Polisen. Kommunikationsstrategi, kampanjproduktion.

PROBLEM: Malmö stad och Polisen ville få Malmöborna att förstå sambandet mellan den organiserade brottsligheten och de val många gör i vardagen. LÖSNING: Vi skapade avsändaren Heja Malmö och förvandlade moralproblematiken till plånboksfrågor. RESULTAT: Redan de första...

Söderhamn. Varumärkesstrategi, förankringsarbete.

PROBLEM: Söderhamn vill minska utflyttningen och få folk att flytta in till kommunen. LÖSNING: Som vanligt undvek vi att basera varumärkesstrategin på kärnvärden och tog i stället fasta på de styrkor som var mest utslagsgivande. Vi »förbjöd« abstrakta begrepp som...
Vår första annons i Nya Kristinehamns-Posten (NKP).

Vår första annons i Nya Kristinehamns-Posten (NKP).

Sedan i april samarbetar vi med Kristinehamns kommun. Vårt samarbete ska leda till en ny varumärkesstrategi och en ny kommunikationsplattform för Kristinehamn. I dagens nummer av Nya Kristinehamns-Posten slår vi ett slag för Kristinehamnare.com. Den här bloggen ska...