Vår varumärkesstrateg Michael Nilsson begav sig till Koldings designskola på Jylland för att leda en workshop om sociala medier för Branding Danmark. Michaels uppdrag var att ta ett mer strategiskt grepp på de sociala medierna. Hans workshop heter Tribal/Viral/Social...
I dagarna två har en klass blivande produktdesigners på Malmö högskola träffat vår Heart Director Michael Nilsson. Första dagen var temat Att sälja sig själv, den andra Att sälja sina tjänster. Förhoppningsvis är klassen ännu lite bättre rustad inför tiden efter...
Efter höstens uppskattade serie om världens bästa kontorslandskap tar vi ett samlat grepp om platsvarumärken. I slutet av maj arrangerar vi en workshop på temat platsmarknadsföring (place branding). Välkommen den 28 maj, kl. 12 – 16.30. Workshoppen äger rum hos...
Häromveckan avslutades Creative Day 2009. Vår strateg Michael Nilsson talade inredningsstrategi på temat “Creative Spaces – Rum för kreativitet”. Han visade exempel på hur några av världens största reklambyråer har designat sina kontor och gav tips på vad...
På tisdagen gästade MiM, Marknadsföreningen i Malmö, Grand Hotel i Lund med anledning av höstens stora inspirationsdag. Temat var “trendspaningar” och vår egen Michael Nilsson var förste talare för dagen. Michael pratade bland annat om hur vi måste tänka...