Tre nya uppdragsgivare på tre augustiveckor

Tre nya uppdragsgivare på tre augustiveckor

Sedan vi kom tillbaka från semestern har vi hälsat tre nya uppdragsgivare välkomna till Manifesto. För Sparbanken Öresunds räkning utvecklar vi en strategi för deras närvaro i sociala medier. För Destinationsbolget YstadÖsterlen utvecklar vi ett koncept för...
Manifestos egen varumärkeskonferens på Lilla Kafferosteriet

Manifestos egen varumärkeskonferens på Lilla Kafferosteriet

Torsdagseftermiddagen tillbringades i Lilla Kafferosteriets konferensrum. Mycket har hänt under det senaste året så nu är det dags att börja utveckla en ny plattform för varumärket Manifesto. Det finns ingen anledning att skomakarens barn ska gå i de sämsta skorna. ...
Varumärket Skåne årets tema på idéforumet Heja Skåne

Varumärket Skåne årets tema på idéforumet Heja Skåne

Drygt 100 personer deltog på tvådagarskonferensen Heja Skåne som i år hölls i Simrishamn. Varumärket Skåne stod i centrum för årets konferens. Jag var själv inbjuden som inledningstalare och öppnade programmet med ett föredrag om Platsen och varumärket. Jag talade om...
The Workshop om sociala medier på Victoriateatern den 19/10

The Workshop om sociala medier på Victoriateatern den 19/10

I höst arrangerar vi en stor workshop om sociala medier. Det är första delen i en studentinitierad eventserie, Framtidens Affärer. Fyra gånger om året presenterar vi ett hel- eller halvdagsevent med fokus på sociala medier, ungdomstrender, rörlig bild och place...